Od 1 stycznia 2025 r. Kancelaria – po 20 latach działalności - opuściła siedzibę przy ul. Krakowskie Przedmieście 36/10. Do czasu podjęcia decyzji o nowym lokalu formalny adres (oraz centrum dowodzenia) zostaje ulokowany w miejscu podstawowej działalności zarządzającego, co oznacza intensyfikację kontaktów przy pomocy maili i innych komunikatorów elektronicznych. Z naszego doświadczenia wynika, iż ponad 99% kontaktów ze stałymi klientami miała miejsce w drodze telefonicznej lub mailowej, a wzajemne przekazywanie danych pomiędzy prawnikami zajmującymi się poszczególnymi sprawami zostanie – dzięki nowoczesnym technologiom – znacznie usprawnione. Oczywiście w przypadku konieczności osobistego kontaktu poza siedzibą klienta Kancelaria będzie dysponowała lokalem umożliwiającym takie spotkania. Dotyczy to przede wszystkim prowadzenia spraw sądowych.
Zwracamy uwagę na zmianę adresu do korespondencji oraz rezygnację ze stacjonarnej (praktycznie nieużywanej) linii telefonicznej. Z drugiej strony zapewniamy (o ile klient nie korzysta z bezpośredniego maila lub numeru telefonu) przekazanie rozmowy lub wiadomości bezpośrednio do prawnika zajmującego się sprawą.